FluffyB Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Heisann! jeg kjenner veldig lite til det å eie en BMW, har kjørt flere og har alltid syns de er gode å kjøre. nå så har jeg lagt min elsk på 6 serien og ser det er en (i mine øyne) grei pris på 2005\2006 modellene (270-350k), så da kommer jeg hit å spør dere som har erfaring med bmw'er, er dette tullete kjøp eller er det et godt kjøp? hva bør jeg se etter, hva kan det komme til å koste meg o.l ting jeg bør være obs på? evnt. andre biler som burde vurderes? alt av hjelp og tips tas i mot med åpne armer og et stort smil =) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 (endret) Dette er mye grombil for pengene nå om dagen, ingen tvil om det. Skikkelig Coupe med fantastiske kjøreegenskaper, jeg er så heldig å ha fått kjøre E63 6-serie ved hele fire anledninger og har hver gang sittet igjen med ett godt inntrykk. Den er i grove trekk basert på E60 5-serie og det ser man også på mange detaljer, men den føles på ingen måte som en 5-serie. Modellene du vurderer har N52 rekkesekseren, en meget solid og god motor Endret Mai 27, 2015 av Fredrik 90 FluffyB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FluffyB Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Takk Fredrik! solid og god motor er et stort pluss i boka =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå