sberget Skrevet Mai 29, 2015 Skrevet Mai 29, 2015 Som overskrift sier starter ikke bilen etter batteri-skifte. Ble ikke brukt noen form for backup. Bilen mangler gnist på tennplugger. I tillegg er tennpluggene tørre. Kan startsperre kutte tilførsel av bensin og gnist? Og hvordan man evt fjerner startsperre?
Espen Aass Skrevet Mai 29, 2015 Skrevet Mai 29, 2015 Som overskrift sier starter ikke bilen etter batteri-skifte. Ble ikke brukt noen form for backup. Bilen mangler gnist på tennplugger. I tillegg er tennpluggene tørre. Kan startsperre kutte tilførsel av bensin og gnist? Og hvordan man evt fjerner startsperre? Er det alarm på bilen?
sberget Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Skrevet Mai 29, 2015 Det har vært montert DEFA alarm. Men denne er utkoblet.
carburetion Skrevet Mai 29, 2015 Skrevet Mai 29, 2015 Har du prøvd å låse igjen/opp bilen? På min e34 520 så starter ikkje bilen når den er låst. Trur ikkje det er startsperre på min, noke original greier trur eg Vanlig vis så kutter startsperrer bens, og tenning. Hadde noke ettermontert Original BMW startsperre på min 740. Men då kuttet sperra også strøm til instrumentet. starteren gjekk rundt, men ingen tenning, og instrumentet virka ikkje.
quandt1960 Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Såvidt jeg husker så har 850 to batterier. En på hver side bak. bytter du en bør du hvertfall sjekke begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå