Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heihei, da blei det ny bil på meg, noe som jeg egentlig alltid har lengta etter, E36 325i :D enda bedre var at jeg fant en i dakargul, som er en av mine absolutt favorittfarger på E36! Dette er min tredje bil, tredje BMW, og første 3 serie. Bilen kosta meg 15k, så er ikke akuratt strøken er noen rustbobler på grillramma og en hjulbue som er slått litt inn på grunn av at den slo nedi dekket, men det skal fikses! Bilen hadde noen utrolig gay oneblock lykter med ledstripe i parklys, de blei tatt ut nesten før jeg fikk parkert den [emoji14] alt i alt så er jeg jævla fornøyd!

Litt info om bilen:

Orginal 325i 1991 modell

260k km på telleren

Orginal diffbrems

Full M styling rundt hele, inkludert lister

Ta technix coilovers

"Effektanlegg"

Svart skinn

Shortsift

Ny lmm - Done

Bytte til orginal luftfilterboks - Done

Få den igjennom EU - Done

Fjerne rust

Bytte til orginal lykter med orange blink - Done

Parrot - Done

M-tech ratt - Done

Nye felger som er breiere og mer strekk på dekk

Bytte pærer inni - Done

Skylle igjennom kjølesystem - done (han blanda rød og blå, mye gugge)

Finne ut hvorfor grøftelys ikke funker - Done (miste grøftelys - Done)

Koble opp M3 speila

Fikse sveiva på framvinduet som bare sviver - Done

Ny girkule (zhp weighted knob?)

Bytte vannpumpe - done

Finner sikkert på mer etterhvert [emoji14]

Morsomme delen, bilder:

Når jeg hentet den, sjekk så freshe lykter, damene bare detter som fluer

d974c7bd38d17c3707ac3a4ece6c5e47.jpg

Når jeg fikk bytta

5abf62a499d1e5ce13392a285165db4f.jpg

89a1ffc24cbffba15aeae23a2fdf8fde.jpg

245fe3c6ddb6c22eeadb6657cc7dbc73.jpg

f64183bd9ba4acf276ccfacda21afb4f.jpg

906b5ead74ea2cd688a6baabdab6c221.jpg

6e3d3f488dc0af416791d7b2b5bc9f82.jpg

Legg igjen en komentar, de er godt verdsatt!

Endret av Sandre_m
Skrevet

Fin bil, tror du fikk deg et røverkjøp :) Hadde fått fronten litt lavere og skaffet noen kantfelger om jeg var deg.

Takktakk! :) ja vil nå si det selv også, er ihvertfall ganske så fornøyd, ja det er planene må bare få tak i breiere felger så jeg får litt strekk og dekk med mindre profil, kan ikke gå lavere nå, subber allerede nesten overalt [emoji14]

Følger med her ;)

Så bra, det liker jeg og høre!

Følger videre :)

Kjempebra!
Skrevet

Takktakk! :) ja vil nå si det selv også, er ihvertfall ganske så fornøyd, ja det er planene må bare få tak i breiere felger så jeg får litt strekk og dekk med mindre profil, kan ikke gå lavere nå, subber allerede nesten overalt 

Haha, ser den. Går jo an å fjerne/endre lokariskjermene, valse etc. Menmen, dette blir nok bra uansett, følger spent med ;)

Skrevet

Joa, men er bare 7,5" felg på nå, så er for lite uansett, også har jeg 45 profil på dekka, så skal ha mindre, da kan den gå ned! ;) men akuratt nå så får jeg greie meg med det som er på, må vente på feriepenger, da skjer det ting vettu!

Skrevet

Følger med videre! ^^,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter pris på det! :)

Trur du gjorde ett kjempekjøp her altså! 15k for en 325i e36 som hvertfall ser veldig bra ut på bildene er ikke dårlig! :D

Nei pluss alt det som er på bilen så vil jeg si at dette var et jævlig bra kjøp, så er veldig fornøyd, skal innom verksted idag og høre om når de ksn få ratt eu på den :D
Skrevet

Da er time til EU kontroll skaffet, 9 juni. Kunne ikke før på grunn av eu kontroller er stengt fra idag til 8 juni på grunn av nye regler... NYE REGLER... Går fra 85 punkter til 150, pluss at mange 1'er feil er blitt til 2'er feil, gud hjelpe, lurer på åssen detta går [emoji28] en opptur da, fant ut att jeg har defa motorvarmer på bilen, blir kos til vinteren [emoji16]

Skrevet

ja bilen min skal eu godkjennes nå den også! oO spent sjøl på hvor jævlig mye feil de finner! oO

Har du fått time du også eller? Ja er skikkelig nervøs jeg, finner nok en del på min ihvertfall, håper bare det ikke er noen 2'er feil[emoji28]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...