Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Heihei, da blei det ny bil på meg, noe som jeg egentlig alltid har lengta etter, E36 325i enda bedre var at jeg fant en i dakargul, som er en av mine absolutt favorittfarger på E36! Dette er min tredje bil, tredje BMW, og første 3 serie. Bilen kosta meg 15k, så er ikke akuratt strøken er noen rustbobler på grillramma og en hjulbue som er slått litt inn på grunn av at den slo nedi dekket, men det skal fikses! Bilen hadde noen utrolig gay oneblock lykter med ledstripe i parklys, de blei tatt ut nesten før jeg fikk parkert den [emoji14] alt i alt så er jeg jævla fornøyd! Litt info om bilen: Orginal 325i 1991 modell 260k km på telleren Orginal diffbrems Full M styling rundt hele, inkludert lister Ta technix coilovers "Effektanlegg" Svart skinn Shortsift Ny lmm - Done Bytte til orginal luftfilterboks - Done Få den igjennom EU - Done Fjerne rust Bytte til orginal lykter med orange blink - Done Parrot - Done M-tech ratt - Done Nye felger som er breiere og mer strekk på dekk Bytte pærer inni - Done Skylle igjennom kjølesystem - done (han blanda rød og blå, mye gugge) Finne ut hvorfor grøftelys ikke funker - Done (miste grøftelys - Done) Koble opp M3 speila Fikse sveiva på framvinduet som bare sviver - Done Ny girkule (zhp weighted knob?) Bytte vannpumpe - done Finner sikkert på mer etterhvert [emoji14] Morsomme delen, bilder: Når jeg hentet den, sjekk så freshe lykter, damene bare detter som fluer Når jeg fikk bytta Legg igjen en komentar, de er godt verdsatt! Endret Oktober 20, 2015 av Sandre_m
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Fin bil, tror du fikk deg et røverkjøp Hadde fått fronten litt lavere og skaffet noen kantfelger om jeg var deg.
Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Fin bil, tror du fikk deg et røverkjøp Hadde fått fronten litt lavere og skaffet noen kantfelger om jeg var deg.Takktakk! ja vil nå si det selv også, er ihvertfall ganske så fornøyd, ja det er planene må bare få tak i breiere felger så jeg får litt strekk og dekk med mindre profil, kan ikke gå lavere nå, subber allerede nesten overalt [emoji14]Følger med her Så bra, det liker jeg og høre! Følger videre Kjempebra!
Gabz Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Takktakk! ja vil nå si det selv også, er ihvertfall ganske så fornøyd, ja det er planene må bare få tak i breiere felger så jeg får litt strekk og dekk med mindre profil, kan ikke gå lavere nå, subber allerede nesten overalt Haha, ser den. Går jo an å fjerne/endre lokariskjermene, valse etc. Menmen, dette blir nok bra uansett, følger spent med
Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Joa, men er bare 7,5" felg på nå, så er for lite uansett, også har jeg 45 profil på dekka, så skal ha mindre, da kan den gå ned! men akuratt nå så får jeg greie meg med det som er på, må vente på feriepenger, da skjer det ting vettu!
williamwiers Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 8,5" med 205/40 framme og 10" med 235/40 bak så snakker du
Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Ja da begynner det og hjelpe seg, må få gjort allt det viktige så skal det bli skikkelige felger med dekk! williamwiers reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Følger med videre! ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Trur du gjorde ett kjempekjøp her altså! 15k for en 325i e36 som hvertfall ser veldig bra ut på bildene er ikke dårlig!
Sandre_m Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Skrevet Juni 1, 2015 Følger med videre! ^^, Sent from my iPhone using Tapatalk Setter pris på det! Trur du gjorde ett kjempekjøp her altså! 15k for en 325i e36 som hvertfall ser veldig bra ut på bildene er ikke dårlig! Nei pluss alt det som er på bilen så vil jeg si at dette var et jævlig bra kjøp, så er veldig fornøyd, skal innom verksted idag og høre om når de ksn få ratt eu på den Bimmer fan reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Skrevet Juni 1, 2015 Da er time til EU kontroll skaffet, 9 juni. Kunne ikke før på grunn av eu kontroller er stengt fra idag til 8 juni på grunn av nye regler... NYE REGLER... Går fra 85 punkter til 150, pluss at mange 1'er feil er blitt til 2'er feil, gud hjelpe, lurer på åssen detta går [emoji28] en opptur da, fant ut att jeg har defa motorvarmer på bilen, blir kos til vinteren [emoji16]
Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 ja bilen min skal eu godkjennes nå den også! oO spent sjøl på hvor jævlig mye feil de finner! oO
Sandre_m Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Skrevet Juni 2, 2015 ja bilen min skal eu godkjennes nå den også! oO spent sjøl på hvor jævlig mye feil de finner! oOHar du fått time du også eller? Ja er skikkelig nervøs jeg, finner nok en del på min ihvertfall, håper bare det ikke er noen 2'er feil[emoji28]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå