Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 hehe! nei hakke det enda, den står utafor her og venter på deler, må først bytte no glødeplugger og blende noe greier osv osv osv også må jeg bytte no foringer i bakstillinga, så må jeg ha ny firehjuls kontroll, så på BT og godkjenne felger og senk også blir den vel EU godkjent!
Sandre_m Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Skrevet Juni 2, 2015 hehe! [emoji14] nei hakke det enda, den står utafor her og venter på deler, må først bytte no glødeplugger og blende noe greier osv osv osv [emoji14] også må jeg bytte no foringer i bakstillinga, så må jeg ha ny firehjuls kontroll, så på BT og godkjenne felger og senk også blir den vel EU godkjent! [emoji14] Såppas ja, deilig! Så vidt jeg veit så må jeg batr bytte pærer i skiltlysa mine så, håper det er det eneste også, men med min flaks så er det nok ikke det[emoji14]
Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 Haha ja sykt digg xD Haha ja er typisk det gjerne er mere! [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandre_m Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Eu gikk mye bedre enn forventet! Regna med jeg fikk en liten mangel lapp, men ikke så lite og så bagatell aktig Alt teknisk var 100%, bremser, understell, motor, girkasse osv, alt var helt perfekt, de var veldig imponerte! Fikk noen 2'er feil da, men bare bagateller. Fikk feil på: sideblinklys venstre side - fikset Grøftelys - fikset Stilling av hovedlys Ujevnt håndbrekk - må stilles bittelitt bare Og speedometer som ikke funker heeelt optimalt - har bestilt ny sensor Feil på spacere, må fjerne de bare Alt i alt så er jeg jævla fornøyd, så den kommer på veien neste uke! Har også kjøpt meg M-tech ratt, fiksa bremselysbryteren, bytta olje og plugger og satt in parrot fra e39'en Endret Juni 9, 2015 av Sandre_m
Clutch Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 dette virker som et spennende prosjekt! hva sota/ mørke blinklys foran og sort grill? følger med videre
Sandre_m Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Skrevet Juni 9, 2015 dette virker som et spennende prosjekt! hva sota/ mørke blinklys foran og sort grill? følger med videre Takktakk! Bra folk syns det, gir meg motivasjon til og faktisk oppdatere[emoji16] nei orangeblink skal jeg ha, bastabom, men skal ha svarte nyrer ja!
Bimmer fan Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Blir bare bedre å bedre med de rette modsa denna ! keep up the good work! Sandre_m reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Skrevet Juni 11, 2015 Blir bare bedre å bedre med de rette modsa denna ! keep up the good work!Takktakk! [emoji1] ja den kommer seg nå, det neste på lista blir kjørecomputer, så begynner den og bli som jeg vil ha! [emoji16] Bimmer fan reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Skrevet Juni 18, 2015 [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji16] Bimmer fan reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet September 10, 2015 Forfatter Skrevet September 10, 2015 (endret) Har vært lite oppdateringer her, men har en god grunn til det, får lov og øvelseskjøre igjen om 14 dager[emoji28] På grunn av det har det heller ikke blitt så mye penger til og bruke på bil, blei en uventet stor reigning som kom så, men nå er den betalt og bare oppkjøring og teori må tas på nytt[emoji1] Dette har jeg gjort imens: Bytta diffolje til ordentlig lsd olje, siden diffen var litt køddig og ikke alltid ville sammarbeide Svarte nyrer Kobla opp en 12" sub Bytta viskosekobling på vifta (den slurra som faen, kokte på tomgang) Skylt igjennom og byttet kjøleveske (han hadde blanda rød og blå, fyfaen for en gugge) Bytta bremseskjold. Heheh, ellers går det bra [emoji28] Endret September 10, 2015 av Sandre_m
Sandre_m Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) Da var lappen tilbake igjen da[emoji16] Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk Endret Oktober 3, 2015 av Sandre_m
Daniel. Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 Grattis Fin bil også, ikke så fan av den gulfargen, men bilen i sin helhet er fin
Sandre_m Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2015 Grattis Fin bil også, ikke så fan av den gulfargen, men bilen i sin helhet er fin Takktakk nei smaken er forskjellig, men fargen er myye finere i virkeligheten enn på bilder! Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå