Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe! :P nei hakke det enda, den står utafor her og venter på deler, må først bytte no glødeplugger og blende noe greier osv osv osv :P
også må jeg bytte no foringer i bakstillinga, så må jeg ha ny firehjuls kontroll, så på BT og godkjenne felger og senk også blir den vel EU godkjent! :P

Skrevet

hehe! [emoji14] nei hakke det enda, den står utafor her og venter på deler, må først bytte no glødeplugger og blende noe greier osv osv osv [emoji14]

også må jeg bytte no foringer i bakstillinga, så må jeg ha ny firehjuls kontroll, så på BT og godkjenne felger og senk også blir den vel EU godkjent! [emoji14]

Såppas ja, deilig! Så vidt jeg veit så må jeg batr bytte pærer i skiltlysa mine så, håper det er det eneste også, men med min flaks så er det nok ikke det[emoji14]
Skrevet (endret)

Eu gikk mye bedre enn forventet! Regna med jeg fikk en liten mangel lapp, men ikke så lite og så bagatell aktig :D Alt teknisk var 100%, bremser, understell, motor, girkasse osv, alt var helt perfekt, de var veldig imponerte! Fikk noen 2'er feil da, men bare bagateller. Fikk feil på:

sideblinklys venstre side - fikset

Grøftelys - fikset

Stilling av hovedlys

Ujevnt håndbrekk - må stilles bittelitt bare

Og speedometer som ikke funker heeelt optimalt - har bestilt ny sensor

Feil på spacere, må fjerne de bare

Alt i alt så er jeg jævla fornøyd, så den kommer på veien neste uke! :D

Har også kjøpt meg M-tech ratt, fiksa bremselysbryteren, bytta olje og plugger og satt in parrot fra e39'en :)

0b70cdbbe7b48022ef8ee8cfecef461e.jpg

f67ea517aa922ca32dbed11288c70b2f.jpg

40b8611b9cec901b8578f0fef37f6886.jpg

7e9e5799a76681333f5fb02bf70cec64.jpg

3fd6be8573945dea25077b0970b45f42.jpg

4ff8679d83ee50e6a5b7e312eccffa14.jpg

Endret av Sandre_m
Skrevet

dette virker som et spennende prosjekt! :)

hva sota/ mørke blinklys foran og sort grill?

følger med videre :)

Skrevet

dette virker som et spennende prosjekt! :)

hva sota/ mørke blinklys foran og sort grill?

følger med videre :)

Takktakk! Bra folk syns det, gir meg motivasjon til og faktisk oppdatere[emoji16] nei orangeblink skal jeg ha, bastabom, men skal ha svarte nyrer ja! :)
Skrevet

Blir bare bedre å bedre med de rette modsa denna ! :D keep up the good work!

Takktakk! [emoji1] ja den kommer seg nå, det neste på lista blir kjørecomputer, så begynner den og bli som jeg vil ha! [emoji16]
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet (endret)

Har vært lite oppdateringer her, men har en god grunn til det, får lov og øvelseskjøre igjen om 14 dager[emoji28] bdb700a8e4c74cc19d5e1e056d1caad0.jpg

På grunn av det har det heller ikke blitt så mye penger til og bruke på bil, blei en uventet stor reigning som kom så, men nå er den betalt og bare oppkjøring og teori må tas på nytt[emoji1]

Dette har jeg gjort imens:

Bytta diffolje til ordentlig lsd olje, siden diffen var litt køddig og ikke alltid ville sammarbeide

Svarte nyrer

Kobla opp en 12" sub

Bytta viskosekobling på vifta (den slurra som faen, kokte på tomgang)

Skylt igjennom og byttet kjøleveske (han hadde blanda rød og blå, fyfaen for en gugge)

Bytta bremseskjold.

Heheh, ellers går det bra [emoji28]

Endret av Sandre_m
  • 4 weeks later...
Skrevet

Grattis :) Fin bil også, ikke så fan av den gulfargen, men bilen i sin helhet er fin :)

Takktakk :) nei smaken er forskjellig, men fargen er myye finere i virkeligheten enn på bilder!

Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...