Clutch Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 mista du lappen? syntes e36 i dakargul med svart tak er veldig pent og skulle gjerne hatt en med det selv
Sandre_m Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 mista du lappen? [emoji14] syntes e36 i dakargul med svart tak er veldig pent og skulle gjerne hatt en med det selv Yes, en uke ish etter godkjenning, hahah[emoji28] Jotakk, elsker fargen selv, har hatt mange folk som tar bilder av den og slikt når jeg er i butikken feks, er alltid like gøy[emoji1]
Clutch Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 råkjøring? alltid morsomt når folk tar bilde av bil din, eller kommer å spør spørsmål om den hadde et par av de når jeg hadde min E36 325
Sandre_m Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 råkjøring? [emoji14] alltid morsomt når folk tar bilde av bil din, eller kommer å spør spørsmål om den hadde et par av de når jeg hadde min E36 325 Kjørte feil og havna på motorveien på natta, iritert som faen så dro jeg ut giret litt, da kom blålysa, 131 i 90'en, erkjente ikke skyld så fikk bare 3 måneder heldigvis, poltimannen jugde meg rett opp i trynet at jeg kom til og få mer straff om jeg ikke erkjente osv. Sa nei og erkjente ikke, fikk 3 måneder mindre, jævla idiot [emoji14] Ja det er morro det, ihvertfall med 325i, når alle spør om det er 320, hahah [emoji14]
Clutch Skrevet Oktober 4, 2015 Skrevet Oktober 4, 2015 åja, ble selv stoppa for uforsvarlig kjøring. sladda rundt et kryss i byen, dro på oppover og det neste som skjer er at det blinker blått over alt fikk streng advarsel folk trodde at min bare var en 318is....
Sandre_m Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2015 åja, ble selv stoppa for uforsvarlig kjøring. sladda rundt et kryss i byen, dro på oppover og det neste som skjer er at det blinker blått over alt [emoji14] fikk streng advarsel folk trodde at min bare var en 318is.... Flaks, jeg møtte en helvettes idiot, fyfaen når de blålysa kom så viste jeg at jeg mista den, værste følelsen noen sinne... Hahaha folk har trudd min var en M3, men også en 316 [emoji23]
sveigis Skrevet Oktober 5, 2015 Skrevet Oktober 5, 2015 Fin bil dette. E36 325i er jo en gøy bil uten tvil. Vil ha meg det selv etterhvert. Dakargul,er jo knalltøft.
Sandre_m Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Fin bil dette. E36 325i er jo en gøy bil uten tvil. Vil ha meg det selv etterhvert. Dakargul,er jo knalltøft. Tusen takk! Ja med ingen antispinn og orginal diffbrems så er det en veldig morsom bil, er superfornøyd jeg ihvertfall [emoji1] Jeg ser det er veldig mange meninger om dette, personlig så syns jeg det er en av de beste E36 fargene, er så få av de også
Sandre_m Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Fyyfaen for en morsom bil på vinteren! Har aldri kjørt bil med diffsperre som har over 140hk,hahah, er noe annet en e39'ene jeg har hatt når man sladder ihvertfall [emoji16] Vinterskoa måtte på[emoji1] Bytta vannpumpa også, fikk plutselig en kompressor, bråkte veldig, ikke rart, var så slarkete som faen, bulka var den også. Nå er alle ulydene fra motorrommet borte! Må si at jeg elsker denna bilen, imponerer meg mer og mer[emoji1] Endret Oktober 20, 2015 av Sandre_m Bimmer fan reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå