pure_stig Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 FÅTT INNKALLING TIL VISNING OGSÅ. vegvesen har tydligvis sett bilen min og sendt brev til meg om visning.... Kan dem bare sende deg innkalling for å ha sett bilen? Huff de hysteriske folka der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Kan dem bare sende deg innkalling for å ha sett bilen? Huff de hysteriske folka der... heilt latterlig... grunnen var lav bil og store felger! noe som jeg ikke hadde. kjørte med 8x18 med 225/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Det var nok voks hvertfall heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Venter på valsetime fremme, så senke mer Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Bøst! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 (endret) Fått på svarte N-merker og polert baklyktene det hjalp heilt sykt å polere baklyktsoten. blei veldig glatt og blankt Endret Juli 8, 2015 av MarcusDS Fahad og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Peent! Mangler bare å fjerne oblatet/klistremerket mellom UF og tallene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Peent! Mangler bare å fjerne oblatet/klistremerket mellom UF og tallene nå hahah tenkte på det først igår skal få ordnet det etter jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Denne har jeg ikke sett før.. Må si den har blitt skikkelig rå! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Denne har jeg ikke sett før.. Må si den har blitt skikkelig rå! Sent from my iPhone using Tapatalk takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Er black evolution veldig stivt, eller er det greit å kjøre med? Og hvor kjøpte du frontleppa? En av de finere e91 jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Som Larsa97 og nevner, dette er er en av dem penere E91'ene jeg har sett på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Er black evolution veldig stivt, eller er det greit å kjøre med? Og hvor kjøpte du frontleppa? En av de finere e91 jeg har sett! tusen takk! jeg synes det er helt topp for den prisen! jeg kunne gjerne tenkt meg et stivere. frontleppa er egentlig til M3 fronten, men passer heilt ok på e91 facelift Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Som Larsa97 og nevner, dette er er en av dem penere E91'ene jeg har sett på en stund nå blir jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) fått bestilt meg visningstime 30. Juli må av med: -sticker -sideblinkers som er lakkert svart -frontleppa -felger -fjerne baklyktsoten Endret Juli 10, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå