Haug1 Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 Hei! Var ute og kjørte igår, så begynte bilen plutselig å fuske når jeg ga litt gass, og døde helt sekunder etterpå. Hadde ikke sjangs på å få liv i den igjen. Etter en liten stund startet bilen igjen. Holdt gassen på rundt 3000 omredninger i noen minutter, før den fuska litt, og døde. Virker som den ikke får bensin. Bensin pumpa går når jeg prøver å få start på den, men det virker som den blir kuttet. Har byttet relé, men hjalp ikke. Tips?
MrBrum Skrevet Juni 2, 2015 Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Umulig å skru bil i dag uten diagnose. Er det bensin på pluggene? Ser ikke bort i fra at det er en veiv eller kam sensor. Men det blir vill gjetting. Særlig hvis motoren starter igjen når den blir kald, kan det tyde på en slik feil. Endret Juni 2, 2015 av MrBrum
hwc Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Hei, Jeg hadde nøyaktig det samme problemet for et par år siden på min 2006m 318i. Da måtte jeg skifte bensinpumpen som kostet 5400SEK. Ana Bil (BMW) i Sverige tok diagnose på bilen men fant ingen feil. Da jeg maste på de om å sjekke brenseltilgangen på bilen, tok de en sjekk av bensinpumpen som fusket og de skiftet denne som sagt. Dette viste seg ikke på diagnosesjekken, så vær obs på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå