Gå til innhold

E36 Sentrallåsen funker ikkje.

RagnarokEM
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,
Prøver igjen, har ein sentrallås som ikke funker i bilen min. Det er da ein E36 bmw 1.8L. Synes det er enormt irriterende at ingen av knappene funker (regner med knapp nr.3 er for å åpne bagasjerom(?) og den funker ikkje heller), og når eg setter nøkkelen i bilen og vrir om reagerer det kun i den døra, og ikkje i alle sammen som den ville gjort om sentrallåsen hadde funket.

Så: Hva kan problemet være? 
Og har eg eit såkalt Komfort rele?

Skjekket vanlige sikringer, og alle skal være hele, har ikkje skjekket noen reler i boksen i motor rommet, er det noen av de som er tilknyttet til dette? Og er det sikringer inne i selve kupen i min bil, eller ligger alt i sikringsboksen i motorrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er samme som på e46, kan det vere komfortmodulen eller nokre rele i denne som er ødelagt...like kjapt å bytte heile modulen istadenfor å begynne å lodde inn nye rele om det er dette som er noko gale med. Usikker på korleis dette funker på e36, men verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er samme som på e46, kan det vere komfortmodulen eller nokre rele i denne som er ødelagt...like kjapt å bytte heile modulen istadenfor å begynne å lodde inn nye rele om det er dette som er noko gale med. Usikker på korleis dette funker på e36, men verdt å sjekke ut!

Takker :) Kan sikkert stemme det. Men hva er komfortmodulen, den som styrer sentrallåsen?                                                               

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...