skyline1 Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Hei! Hvordan kan eg få høgre utveksling på min 325 cupé uten å skifte heile diffen? Og hva er orfinal utveksling? Takker for svar
E.C. Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Google "e36 diff ratio" så finner du noen svar. Om du ikke skal bytte diff så må du enten gire ned eller putte på veldig små hjul
Eirik Paulsen Skrevet Juni 3, 2015 Skrevet Juni 3, 2015 Hei! Hvordan kan eg få høgre utveksling på min 325 cupé uten å skifte heile diffen? Og hva er orfinal utveksling? Takker for svar du kan skifte BARE innmaten, men er vell mer jobb i det enn å bare bytte diffen... bytte diffen er fort gjort på 1time eller 2
skyline1 Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Skrevet Juni 18, 2015 du kan skifte BARE innmaten, men er vell mer jobb i det enn å bare bytte diffen... bytte diffen er fort gjort på 1time eller 2 har du ein diff og anbefale med høgre utveksling enn 325 diffen?
Eirik Paulsen Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm. Her kan du velge å vrake men velg en som passer angående størrelse Og ille en liten diff som ryker 5. Turen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå