Harlex Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Kunne tenke meg et nytt anlegg i min e91. Den er utstyrt med standard BMW "professional" Krav: velfungerende handsfree via Bluetooth. ( den originale er vanvittig dårlig hos meg) Oppgradert lydbilde ( skal bruke de originale høytalerene) Mulighet (apper) for å bruke internett-radio. Ønske: Usb i front for lading av mobil. Annet/kommentarer: Trenger ikke nødvendigvis CD men trenger ikke være feil spesielt hvis den kan lese DVD. Stusser på om jeg trenger Dab. På den andre bilen min bruker jeg kun tunein og Rdio....Det fungerer i 99% av de områdene jeg ferdes.... Det må vel bli en din1 for jeg kan ikke helt se at det blir plass til en din2? MBiMMer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Du får plass til 2-din ved å bytte frontpanelet, se f.eks. her eller her. Eller norsk leverandør. Når det gjelder nytt anlegg, tror jeg det er lurt å gå for et Android-basert system. Det gir muligheter for funksjonalitet og tilpasninger som ingen kan matche. Her gjelder det å passe på at hardwaren er god og prosessoren rask nok. Denne her demonstert på youtube har fått god omtale, her er hjemmesiden. Og her demonstrerer en fornløyd bruker en annen enhet i samme prisklasse. Ellers selger Dynavin ferdige pakker, N6 E9x passer til din bil. Litt stivere pris, men det tar du kanskje igjen på mindre plunder og heft ved installasjon. Endret Juni 7, 2015 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlex Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Du får plass til 2-din ved å bytte frontpanelet, se f.eks. her eller her. Eller norsk leverandør. Når det gjelder nytt anlegg, tror jeg det er lurt å gå for et Android-basert system. Det gir muligheter for funksjonalitet og tilpasninger som ingen kan matche. Her gjelder det å passe på at hardwaren er god og prosessoren rask nok. Denne her demonstert på youtube har fått god omtale, her er hjemmesiden. Og her demonstrerer en fornløyd bruker en annen enhet i samme prisklasse. Ellers selger Dynavin ferdige pakker, N6 E9x passer til din bil. Litt stivere pris, men det tar du kanskje igjen på mindre plunder og heft ved installasjon. Takker... Skal sjekke ut alle alternativer med den dynavinpakken ser meeget fristende ut... Har 8 Apple produkter i huset og den ser jo ut til å være skreddersydd til nettopp Apple... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå