Deutschmachine Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Da har jeg endelig funnet en 5HP19-kasse(E39 2002mod 520), fått den transportert til Oslo fra gokk, men klarer ikke å se om de har plukket av converteren(som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte en ny kasse fra høggern). Og nei, jeg har ikke mekke-skillz. Har sett på bilder på nett, men klarer ikke å skjønne meg på om den er tatt av, eller om den sitter på. Noen som kan hjelpe? I tillegg selges den gamle kassa med defekt converter, om noen er interresert. Funker ellers helt fint. Takk for hjelp. Endret Juni 5, 2015 av Deutschmaschine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) den "dingsen" med tapp i midten å 3 bolthull er converteren, så ja du har fått med den Endret Juni 5, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deutschmachine Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Supert! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Om du mener å montere dette selv, så monterer du girkasse først, så drar du converter mot svinghjulet. Ikke skru fast converter først og så girkasse. Da det er fort gjort å kløne simmeringen i sønder mellom gir og converter. Da renner oljen ut;) Endret Juni 6, 2015 av bmwmann24 Espen Aass og Deutschmachine reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå