bmwE46/328 Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 Hei. Speedometer, eco meter, km teller virker ikke på min e46, tankmåler er og ustabil. eneste varsellyset som lyser er airbag. har prøvd dette: har tatt diagnose på bilen (eneste de fann var airbag), har skiftet abs sensor venstre bak, har skrudd ut intrument panalet og sjekket kabling. Noen som har forslag til hva feilen kan vere ?
Fidelio Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Hjul sensoren kanskje? Ta en titt her http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1815681-DIY-Wheel-Speed-Sensor-Replace Endret Juni 5, 2015 av West320ci
bmwE46/328 Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Skrevet Juni 5, 2015 er den jeg har byttet på venstre bakhjul, er den som går på speedometeret etter de jeg har lest i andre tråder her. men takker for svar. noen andre forsag ? kan de tenkes att selve instrumentet er gåent ?
Sammyen Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Kan tenke meg at det kan være kabelbrudd ein plass? Har du målt strømmen? Endret Juni 5, 2015 av Sammyen
MrBrum Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 Hvordan oppsto feilen? Plutselig? Eller etter noe arbeid på bilen?
bmwE46/328 Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Skrevet Juni 6, 2015 har ikke målt strømmen nei, når jeg tenker meg om er lyset i speedometer og borte. så skal måle strømmen. men er ikke sikringene vertfall, de er sjekket. de sjeddd plutselig ja. bilen haddd stått strømløs en god stund. speedometer virket på første oppstart etter det men ikke på andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå