ThErEx Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Leker litt med tanken på å bygge M50B28 sugemotor. Så lurer på om noen hvet hva som må til da. Det ene forslaget jeg har fått er: M50B25 Blokk M50B25 Topp M52B28 Stempler M52B28 Råder M52B28 Veiv M50B25 Innsug Og no litt større dyser og chipa M50B25 hjerne Er dette noe som kan funke? og eventuelt passer innsug fra en S50B30/32? Eller har noen no fler forslag til og få satt sammen en grei 2,8 motor?
glue Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 innsug fra s50 passer ikke rett på akkurat, men alt går ann Hvorfor ikke gå for m54b30 innmat når du først velger å gjøre en slik relativt omfattende ombygging?
mundalen Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Stemmer også for å bygge 3L av den med veiv fra M54B30 siden du først opner den Hørt dette fint går an og vurderer sjøl, men lommeboka liker det ikkje og er ikkje så fristande å gjøre bruksbilen til et prosjekt akkurat... Edit: Eg har M52B25 da, ikkje M50 Endret Juni 9, 2015 av mundalen
sexeren Skrevet Juni 11, 2015 Skrevet Juni 11, 2015 Bygg heller M50B32 når du er igang, spessielt viss du skal ha sugemotor. Skal du ha sugemotor så 3l veiv fra m54 og 87mm borring.
mundalen Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 På 11.6.2015 den 9.28, sexeren skrev: Bygg heller M50B32 når du er igang, spessielt viss du skal ha sugemotor. Skal du ha sugemotor så 3l veiv fra m54 og 87mm borring. Må ikkje du på med nytt nicasil-belegg viss du borra motoren opp fra 84mm?
sexeren Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 Det kjenner jeg ikke noe til... Det er jo m52 alu blokk så styrer me det der? Tut og kjør når det er snakk om m50 støpejerns blokk Snowgoon reagerte på dette 1
mundalen Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 På 15.6.2015 den 11.03, sexeren skrev: Det kjenner jeg ikke noe til... Det er jo m52 alu blokk så styrer me det der? Tut og kjør når det er snakk om m50 støpejerns blokk Jo selvfølgelig, er M52 eg tenkte på, men ser at det er M50 blokka som skal brukes. Tullete meg, skulle fulgt bedre med i timen Legger meg langflat
sexeren Skrevet Juni 15, 2015 Skrevet Juni 15, 2015 Det var vell uansett bare tidlig m52 så hadde de sylinderene me det belegget. Var jo havarier å stor sylinder slitasje pga det reagerte med svovel innholdet i bensin. Så det ble erstattet med stål sylinderforinger, da m52 ble TU.. noe sånt vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå