BMW-Fred Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Har en e46 som tikker litt, bare under belastning men ikke når jeg ruser motoren på tomgang som jeg kan høre.Høres best på høgre side av bilen.
Radical Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Di fleste m43tub19 motorene pleier å tikke noe etter å ha passert 200. Di jeg selv har hatt, og andre jeg har hørt så vil jeg si det ikke er uvanlig.Mange som velger noe tykkere olje ettehvert som km blir høy.
Slavearbeider'n Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Mener du høyre sett forfra eller fra innsiden av bilen. Kommer tikkelyden når du slipper gassen? Fra innuget kanskje?
BMW-Fred Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Skrevet Juni 7, 2015 (endret) "Slavearbeiderern" Ja stemmer at det er fra høgre side av bilen når jeg sitter i førersetet Har nettopp hatt oljeservice med castrol 10W 40 tror jeg det var.. men brukte ikke motorrens før oljeskift da... Høres under gasspådrag og ved at jeg slipper gassen i fart.. Ikke hørbart når bilen står i ro og ruses Endret Juni 7, 2015 av BMW-Fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå