Peak Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Jeg trenger nye enderør til bilen (e87). Jeg har vært i samtale med Supersprint selv og kontakt personen min der nede anbefaler meg denne delen, dersom jeg ønsker littegrann mer motorlyd og doble enderør i tillegg ser jeg at delen koster halvparten av hva de ordinære catbackene til Supersprint gjør, så hvorfor ikke? http://www.supersprint.com/ww-en/bmw-e87/bmw-e87-116d-115-hp-2009--2012/rear-pipe-oo80-v2.aspx#!/ Vel, er det lovlig og kjøre med? Altså fjerne bakre lyddemper og inn med strake rør. Bråker det? (Han mener det ikke gjør det, kun litt mer lyd) Altså, det er en 116d, ingen racerbil.
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Bråker ikke særlig. Kun evt under regen av dpf med litt rumling. BMW performance anlegg er også slikt
Peak Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Skrevet Juni 9, 2015 Så bare og kjøre på? Hva er da forskjellen mellom den jeg lenker til og denne? http://www.supersprint.com/ww-en/bmw-e87/bmw-e87-116d-115-hp-2009--2012/rear-exhaust-oo80brfor-m-technik-kit.aspx#!/
Fidelio Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 For M teknikk, så dem tenker vel da til biler med M sport osv. pluss at det er lyddemper.
Peak Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 Ja den ser jeg, men delen jeg linker til i første post passer også biler med M-sport, uanset... Det viktigste er at det ikke blir for mye lyd og at det er lovlig og kjøre sånn.
Fidelio Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Blir ikke så mye mer lyd om du ikke tar vekk alle lydemperene, vet ikke hvor mange det er på din, på min e46 er det 3 stykk. tatt vekk to og beholdt bak. Hadde min på fierhjulskontroll med det montert og nevnte ikke noe om det.
SweetBMW Skrevet Juni 10, 2015 Skrevet Juni 10, 2015 Husk at på en diesel så demper turbo og dpf mye lyd... Jeg kjører uten det på min. BMW leverer et slikt anlegg til bilen og da er det lov. Men om det må vises for godkjenning det er noe annet. Sjekk om supersprint leverer TUV?
Peak Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Skrevet Juni 10, 2015 Jeg kjøpte det jeg, så får jeg se hvordan det blir. Stoler på hva dere har fortalt meg ang. lyden. Ingen Tüv på dette settet, men jeg beholder den gamle så det bare blir og skifte raskt over dersom det medfører tull. Er de foresten lett montering på disse? Noe spesielt man bør huske på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå