Quadraiz Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Tenker på å tone rutene på bilen, og vil da bytte den krom listen som går rundt alle vinduene til svart. Noen som vet hva den listen heter? Bmw e91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Blir vel ShadowLine du tenker på.Ser det ligger ettermonteringskit ute på nettet, men helst til E90.Schmiedmann hadde eit kit: http://www.schmiedmann.no/3_serie/E91/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/side14.htm#19747På E46'n så var det bedre for meg å lakke over dei eg hadde.Var mulig å lakke dei montert på bilen (Skitten bil i vinter ) Endret Juni 14, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Ja, var stiv pris for noe sånt da. Snakket om lakkering, men dei sa det var lett for å flasse av lakken.... Skal lakkere panseret no i uken. Så tenker alternativet blir foliering da muligens. Det sa dei var det beste på lakkverkstedet jeg var hos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Er litt tricky med å lakke på krom ja, men så lenge grunnarbeidet er gjort skikkelig skal det gå bra. Du får gjøre som du vil. Lakke eller ta deiras anbefaling og foliere Endret Juni 15, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Jepp! Får se ka det blir. Kan ikke ha tonede ruter og krom list. Ser ikke fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Beste er å foliere. Hvis du ikke kjøper nye/brukte. Ligger flere innlegg om dette om hvordan og hva hvis du søker litt Endret Juni 15, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå