Jan E-28 Skrevet Juni 14, 2015 Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Har et "kaldlokale" i en låvekjeller i Skien på ca 120m2 i dag til 1400kr. Som er langt fra noen upris Men har flyttet litt mer permanent til Oslo, og noe hus med garasje blir det nok ikke før om noen år. Og ser jo at summen for lokale her blir i en helt annen liga. Men hva betaler folk? På Finn er det kun næringsbygg, hvor pris ikke står oppført på de fleste. Men noen er nevnt med 600m2/år og oppover til 1500kr. Jeg kan klare å klemme alt inn på 50m2. Og med 600m2/år vil det tilsvare 2500kr, som ikke er så galt. Men finnes det håp om å finne noe til den prisen som ikke kun er en sliten flattak-garasje fra 60 tallet?? Og hva er egentlig dere som er ute etter lokale villige til å betale? Leie et lokale på ca 1000m2, og dele opp i 10 ser jo ut til å kunne ende på ca 5000kr/bruker for 100m2? Eller hva med å høre med parkeringselskapene? De leier ut plasser innenfor ring 3 til 12-1400kr pr bil. Et sted der 4-6 stk kan ha ca 50m2 hver burde bli rundt 3000kr/mnd? Om det er mulig... Sitter å tenker på om jeg bare alene skal gå ut å søke etter en garasje/låve å stå i selv, noe jeg ser kan bli vanskelig. Eller prøve å finne et større lokale, dele opp. Og heller finne folk som er interessert i å være med. Men hvilken pris kan en forvente seg å måtte betale innenfor max 30min kjøring fra sentrum? Endret Juni 14, 2015 av Jan E-28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå