Gå til innhold

Hva betaler dere for lokalleie i Oslo, og hvordan skaffe seg et sted?


Jan E-28
 Share

Anbefalte innlegg

Har et "kaldlokale" i en låvekjeller i Skien på ca 120m2 i dag til 1400kr. Som er langt fra noen upris  :whistle:

Men har flyttet litt mer permanent til Oslo, og noe hus med garasje blir det nok ikke før om noen år.

Og ser jo at summen for lokale her blir i en helt annen liga. Men hva betaler folk?

 

På Finn er det kun næringsbygg, hvor pris ikke står oppført på de fleste. Men noen er nevnt med 600m2/år og oppover til 1500kr.

Jeg kan klare å klemme alt inn på 50m2. Og med 600m2/år vil det tilsvare 2500kr, som ikke er så galt. Men finnes det håp om å finne noe til den prisen som ikke kun er en sliten flattak-garasje fra 60 tallet??

 

Og hva er egentlig dere som er ute etter lokale villige til å betale?

Leie et lokale på ca 1000m2, og dele opp i 10 ser jo ut til å kunne ende på ca 5000kr/bruker for 100m2?

Eller hva med å høre med parkeringselskapene? De leier ut plasser innenfor ring 3 til 12-1400kr pr bil. Et sted der 4-6 stk kan ha ca 50m2 hver burde bli rundt 3000kr/mnd? Om det er mulig...

 

 

Sitter å tenker på om jeg bare alene skal gå ut å søke etter en garasje/låve å stå i selv, noe jeg ser kan bli vanskelig.

Eller prøve å finne et større lokale, dele opp. Og heller finne folk som er interessert i å være med.

Men hvilken pris kan en forvente seg å måtte betale innenfor max 30min kjøring fra sentrum?

Endret av Jan E-28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...