jorg1s1 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Lurer litt ang godkjenning av S54 motor i E30 basert på Hartge H35-24 papirene Vegvesenet skal ha inne, som tillater godkjenning inntil 330hk/355nm.- ved bruk av Z3M hjerne (325hk/354nm) - må man også bruke Z3M grenrørene for å få godkjent?- er det noe håp om å få godkjent bilen med datasprut? Jeg har lest om en tidligere som fikk godkjent med sprut (han var åpen om det ovenfor Vegvesenet), og det gikk siden bilen var før katalysatorkravet. Det var vel en E28 dog. Til slutt lurer jeg på om det er mulig å få godkjent halvbur i E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Kan svare på halvbur, er bilen 3 dørs så får du det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 Lurer litt ang godkjenning av S54 motor i E30 basert på Hartge H35-24 papirene Vegvesenet skal ha inne, som tillater godkjenning inntil 330hk/355nm. - ved bruk av Z3M hjerne (325hk/354nm) - må man også bruke Z3M grenrørene for å få godkjent? - er det noe håp om å få godkjent bilen med datasprut? Jeg har lest om en tidligere som fikk godkjent med sprut (han var åpen om det ovenfor Vegvesenet), og det gikk siden bilen var før katalysatorkravet. Det var vel en E28 dog. Til slutt lurer jeg på om det er mulig å få godkjent halvbur i E30? Morty999 her inne har hatt e28 godkjent med sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Takk for info så langt. Bilen er 2-dørs så da skal det gå fint. Er det flere som har fått godkjent med sprut? Evt vet noe mer om vegvesenet og dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå