bakkehaug Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 skal sitte på en e46borbet a og lignende felger hadde vært awsome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkehaug Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 skal sitte på en e46 borbet a og lignende felger hadde vært awsome! Hei. Jeg har Borbet A felger fra E34 som er til salgs etter at jeg ta tilbake noen spesielle 18 toms felger som jeg solgte. Felgene er 8.5 x 17 med ET13 framme og 10 x 17 med ET20 bak. Dette vil bygge ut ganske mye på en E46, men det er kanskje det du er ute etter? Dekkene vil ikke passe på din bil så de følger ikke med. Den ene felgen har skraper i kanten, som kan utbedres mye ved sliping og polering. Lakken begynner å flasse litt på selve felgkantene. Der kan man enten matte ned og lakkere ny klarlakk eller polere opp kanten. Felgene kan bli riktig fine med litt jobb og lite kostnader. Jeg kjørte nesten 20 mil med felgene forrige uke og de kjentes fine og runde ut. Felgene selges for 4.000 kr + frakt.Disse felgene begynner å bli sjeldne i Tysklland og stiger i pris. Jeg kan prøve å fikse bilder i morgen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkehaug Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 bbs pitlane ? 8,5 og 10x 17. 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 ATS planetes 17 felger.send meg sms på 98630402 for bilder og info ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå