Gå til innhold

kantfelger ØK: 17-18 tom til rundt 4000kr

bakkehaug
 Share

Anbefalte innlegg

skal sitte på en e46

borbet a og lignende felger hadde vært awsome!

Hei.

Jeg har Borbet A felger fra E34 som er til salgs etter at jeg ta tilbake noen spesielle 18 toms felger som jeg solgte. Felgene er 8.5 x 17 med ET13 framme og 10 x 17 med ET20 bak. Dette vil bygge ut ganske mye på en E46, men det er kanskje det du er ute etter? Dekkene vil ikke passe på din bil så de følger ikke med.

Den ene felgen har skraper i kanten, som kan utbedres mye ved sliping og polering. Lakken begynner å flasse litt på selve felgkantene. Der kan man enten matte ned og lakkere ny klarlakk eller polere opp kanten. Felgene kan bli riktig fine med litt jobb og lite kostnader. Jeg kjørte nesten 20 mil med felgene forrige uke og de kjentes fine og runde ut.

Felgene selges for 4.000 kr + frakt.Disse felgene begynner å bli sjeldne i Tysklland og stiger i pris. Jeg kan prøve å fikse bilder i morgen. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...