Lakselars Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Hei! Har hatt bilen nå i ca 1 og et halvt år nå. Tanken når jeg kjøpte bilen var at jeg IKKE skulle gjøre noen ting som helst med bilen.. Men det varte ikke så lenge. Så WRNR1 (Bruker her på forumet) klarte og overtale meg til og lage bruker her Jeg kan starte med at jeg er nesten ferdig med bilen. Så det er ikke så mye utsenemessig jeg kommer til å endre på. Men jeg kommer til og dokumentere alt jeg gjør/ har gjort. Og det kommer mange photoshoots, satser på minst 1-2 bilder pr side. Ting som er gjort til nå som jeg kommer på i farta. - dempere framme - Stab.stag framme - foringer framme - Startmotor - Air.con unit - Byttet bremseslange framme - Byttet bremseslitasje sensor bak - Anlegg - Led lys bak, med sotete blinklys - Blinklys framme med sort innmat - Lakkert BMW Style 65 felger i fargen anthrazite grey (Usikker på om felgene er orginale eller ikke) - Satt på 18mil spacere bak - Lakkert rust Ting som skal gjøres - Lydisoliering i bagasjerom - sote sideblinkere - svart eller anthrazite grey grill - NYE SKILTER!!! - Bytte dynamo - Bytte topdekselpakning - Bytte en pakning i motoren. Husker ikke hva den heter - Bytte tennplugger og pluggledninger - Lakkere ny rust... Ting jeg vurderer og gjøre - 2din touchskjerm med gps - Oppgradere til orginal harman kardon i dører og hattehylle - Senke - M-sport eksteriør - Motor/girkasse bytte og bygge om til drifte bil! Slenger med noen bilder. Noen av dem er tatt med WRNR1 som var på besøk her i Bodø i helgen wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Der kom den ja Ser fram til neste update allerede! Har tenkt litt på Harman Kardon selv, men koster jo en del :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakselars Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Ja det koster en del. Men de ser 1000ganger bedre ut enn hvis vi skulle ha byttet ut hele orginal anlegget med noe pioneer fjas som ikke passer inn i det orginale. Som feks tweeterne framme i dørene ved vinduet. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Ja det koster en del. Men de ser 1000ganger bedre ut enn hvis vi skulle ha byttet ut hele orginal anlegget med noe pioneer fjas som ikke passer inn i det orginale. Som feks tweeterne framme i dørene ved vinduet. Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Hellu! Velkommen til forumet!Måtte sjekke deg ut når wrnr1 linket til deg i tråden sin Blir spennende å følge! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Velkommen til bimmers! wrnr1 linka til deg på sin e46 tråd så må jo følge med på flere e46` r Liker planene dine! Senk og mtech2 så er bilen meget oppegående wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Velkommen til forumet, og fin bil Senk burde du sette som prioritet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Sjekk ut Bavariansoundwerks, alt av høyttalere er model tilpasset. Passer rett inn i org festene, og alt av deksler passer over, er en god del rimeligere enn harman, og er like god om ikke bedre lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 følger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Daniel har dessverre solgt sin E46 grunnet overgang til E91 facelift. Knallfin bil da med full m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå