Snowgoon Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Som beskrevet i tittelen, søker jeg bilder av baksiden av facelift xenon lykter. Har seg slik at jeg vant en ebay auksjon på noen lykter, i følge selger vet han ikke om det er xenon, eller halogen. Og er ikke så lett å kommunisere med en som ikke kan engelsk, og bare snakker italiensk. Var ikke store summen jeg måtte ut med for dette heldigvis så hvis det viser seg å være halogen kommer de ut for salg. Men hadde vært fint å fått sammenlignet bilde jeg fikk av selger, med et som garantert er xenon lykter. Legger ved bilde jeg har, i tilfelle noen kan se hva dette er for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Den du har bilde av der er med xenon. Dette er uten xenon: Du ser den har to like halogen pærer, mens xenon har annen kontakt som denne: Endret Juni 18, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Takker. Da var det som jeg håpet da blir det en tur på Gs i morgen å kjøpe adapterkabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå