Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har da konventert fra Volvo til Bmw. Veldig fornøgd med valget til no. Bilen eg kjøpte var ein hvit 320dx 2014 modell.

Men har veldig lyst på større felger. Men som tidligere Volvo mann er eg skeptisk til og kjøpe felger med feil innpress. 

Noken med erfaring? Orginalt har bilen M-sport hjul med 225/45R18 og 255/40R18. Inpress har eg ikkje sjekka. 

Vurdere 19 eller 20" Ocean Caribien felger. Dei leverast med et35. Då bilen ikkje er senka ønsker eg så høg profil på

dekka som mulig. For og fylle hjulhusa best mulig uten senking. Bilen er en drøm og kjøyre så lite lyst å ødelegge dette

med senking. Bilen skal og trekke campingvogn så viktig at det ikkje subber bak med litt vekt på kula.

Fyr løs med dine meininger! Legg og gjerne ut bilder av hvite f30er :-D

Skrevet

På litt generelt grunnlag kan man normalt space originalfelger ut med ~15mm foran og ~12mm bak uten problem på en BMW. Tar man utgangspunkt i originale 19" som har et36 foran (8") og et48 bak (8,5") vil du ha en viss idé ihvertfall.

Du skriver ingenting om bredden på felgene du har sett på, men dette må jo naturligvis også tas med i regnestykket, i likhet med større dekkdimensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...