Alpejohn Skrevet Juni 22, 2015 Skrevet Juni 22, 2015 Søk på youtube, var borti en sånn video for en stund siden.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
monthy Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Skrevet Juni 23, 2015 Ja, YouTube er kjekt i sånne sammenhenger. Takk, da sjekker jeg litt der. Sent fra min D5503 via Tapatalk
monthy Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Skrevet Juni 23, 2015 Det er jo flere hull i den lille armen som sitter på det staget til nivåreguleringen. Noen som vet hvor mye hver av de hullene utgjør i høyde hvis jeg setter bolten i et av de andre hullene? Nå står den i det ytterste hullet. Jeg driver å setter på et 50 mm senkesett til informasjon. Sent fra min D5503 via Tapatalk
monthy Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Skrevet Juni 23, 2015 Nå ble det mange spørsmål her... Men jeg fikk tak i en brukt edc demper. Den er jo mer eller mindre tom for olje. Må den fylles på et vis, eller fyller den seg sjøl når jeg etterfylle foran? Sent fra min D5503 via Tapatalk
Alpejohn Skrevet Juni 23, 2015 Skrevet Juni 23, 2015 Går and å redigere innleggene dine, og legge til mer info.Så skriver du Edit først, så vet folk hva som har blitt lagt til seinere. monthy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå