sima motorsport Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Har byttet alle fire sensorene og hjernen til abs-systemet men lapa lyser like forbanna =( Tenner sammen med de andre varsellampene når tenninga settes på men slokner ikke når motor starter. Noen som har hatt samme problem og funnet en løsning på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 har du prøvd å kjøre med den ? Åssen ser abs kransene bak ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sima motorsport Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Ja, jeg har kjørt noen hundre meter. Det hjalp ikke. Abs-kransene var vel litt rustne, men jeg gjorde dem rein med wd40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 du kan prøve og turne et og et hjul mens du ohmer sensor, se om du får noen forskjellige utslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 (endret) Bremse lys bryter. Den er med dobbel kontakt, så selv om bremse lys virker kan den andre kontakten være defekt. Er noen få unntak med enkel kontakt. Jording av abs pumpe + rele på pumpe under plast dekselet. Endret Juni 25, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sima motorsport Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hvor sitter denne bryteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Sitter rett mot bremsepedalen, oppunder pedalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sima motorsport Skrevet Juni 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2015 Hvordan kan jeg sjekke om den bryteren er defekt da? har sjekket koblingene og det er ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå