Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har nettopp fått tak i en 528 motor med girkasse, min er 97 mod og motoren er frå en 97 mod.

Trenge eg då kun å byte over sjølve motor og girkasse, samt bruke 520 bakaksel og kun byte over 528 mellomaksling, diff og bremsesystem? Samt berre byte til 528 hjerna med starter og tenning?

Osso på den bilen er der stor kjørecomputer, er det berre og hive over samt få kode inn rette kilometerstand? Og då er det vell best å berre hive over heile rattstammen?

Og so på 528 en so var der regnsensor, ligge der ledninganett so eg berre kan koble på den boksen oppe med speilet? Eller må eg ta ut heile ledningsmatta frå taket og ned ?

Og tilslutt, so var der lcm3 lysmodul på den, visst eg byta over den, får eg då kodet blinkers då? Då eg berre har lcm2 no so går vell de ikkje å kode vell? Har bestillt inpa kabel so kan mest sannsynlig kode det meste sjølv visst eg finne quide på det!

Takker for alle tilbakemeldinga :)

Skrevet

Hjernen henger sammen med startsperra som igjen henger sammen med chip i nøkkelen. Enkleste er kanskje å kode vekk startsperra i hjernen fra 528. Da skal ikke du behøve å bytte nøkkel eller noe mer på den fronten.

Skrevet

Problemet er at den nøkkelen eg har no eg ganske slitt, og tenningslåsen er ganske herpa, må vri en del fram og tilbake før eg får start, so då tenkte eg heller å bruke nøkkelen frå 528, osso byte over låsane på dørene osv...

Det må vell gå ann uten å kode vell startsperra ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...