monthy Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Når jeg skiftet edc demperen min bak, så var det klin umulig å få skrudd av rørnippelen til oljerøret. Den hadde skjært seg på gjengene. Jeg måtte kutte røret. Noen som veit hva slags nippel, og eventuelt hvor det går angående å få tak i slik? Jeg må jo flenset røret og få satt på ny nippel. Jeg satte på en brukt edc demper som jeg fikk tak i, men rørnippelen satt ikke i den selvfølgelig... Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Rørnippel er vel det samme som på bremserør (M10)? Det får man bl.a. på Biltema, Bilxtra, Torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monthy Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Mulig det. Jeg testa med en "ordinær" bremsenippel og den var for liten. Men ikke sikker på hvor stor den var. Men røret på demperen er vel ca 6mm, så det er jo grovere enn vanlige bremserør da. Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monthy Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Fikk hjelp av en guru som greide å redde den gamle nippelen min, det var M14x1,5. Ikke helt standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Har du nok olje da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monthy Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Er på nivå i servobeholderen ihvertfall. Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå