hermanoo90 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Godt det er fler. Tenker mer på at når man faktisk kjøper seg splitter ny bil, og sitter og huker av på utstyrslista og ikke velger stor navi, men liten eller ingen. Pr. idag kan man jo ikke velge bort navi (?), og da man faktisk mest sannsynlig tar opp lån for å kjøpe bil, så kan man klaske på litt ekstra for å få det akkurat sånn man vil ha det. Veldig mange føler at jo mer sparsomme de er, jo mindre penger taper de, men det stemmer ikke Var å satte opp en 520d 2015 modell hos Bilia ifjor da jeg vurderte ny bil, akkurat samme utstyr pluss litt til som E60en min har, ikke noe å spare på! bra! Sånn det skal være. =) Når du først skal ut med "såppass" penger så kliner man litt ekstra til og nyter bilens fulle potensiale. Skal jeg noen gang bestille helt ny bil, så skal den ha minst 90% av allt utstyret som går ann å huke av, har mange ganger "latet som" jeg skal bestille en og bygd på bmw sin side, og jeg får på alt ! Man får masse igjen for det når bilen skal selges senere, men det er heller ikke det aller viktigste. Det viktigste er at DU som bileier skal ha det så digg og godt som mulig, samtidig er det syyykt kjipt å kjøre moderne bil uten navi, uansett bil, med mindre det er ren banebil! ... Selv en M3 og m5 av moderne varianter synes jeg MÅ ha navi.... For meg er Navi, msport, comfort/sport seter, varme i ratt om det er en bil som skal brukes hele året, head up display, bra anlegg, fine felger, og alt det der et must på nyere biler =) Hadde aldri punga ut over 100 000 kroner for den e90en uten navi, dæven så kjedelig ... Men jeg skal ikke mobbe folk for å velge det, sier bare at jeg ikke forstår det helt. Men, det finnes forståelige grunner også, såklart. Men hvis det er pengene... så sier jeg heller: Vent litt til og spar mer, og kjøp en skikkelig utstyr bil, spesielt når en sier: "hadde jeg hatt pengene hadde jeg såklart valgt den med utstyr". Jeg hadde tatt det så langt som å kjøpe en drittbil hvis man MÅ ha bil nå, spart et halvt år til eller mer og kjøpt DEN bilen jeg ville ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Man får masse igjen for det når bilen skal selges senere, men det er heller ikke det aller viktigste. Ekstrautstyret fra BMW er sykt overpriset, dette for du aldri igjen når bilen selges. Når du kjøper ny bil, så skal du velge det utstyret du har bruk for, ikke det du tror en ukjent, fremtidig kjøper vil synes er kjekt. Det viktigste er at DU som bileier skal ha det så digg og godt som mulig, samtidig er det syyykt kjipt å kjøre moderne bil uten navi, Enig, det viktigste er at du har satt sammen en bil som du liker. Når det gjelder navi er spørsmålet om du synes det er digg å ha navi, eller å bruke navi. Er navi noe du bruker, så er en navi fra 2009 - vel, prøv å ta frem en iPhone fra samme år - syyykt kjip. Funksjonsmessig er en tredjeparts løsning langt å foretrekke, synes jeg. Rimeligere i drift (kart), bedre funksjonalitet, nyere teknologi. Jeg hadde tatt det så langt som å kjøpe en drittbil hvis man MÅ ha bil nå, spart et halvt år til eller mer og kjøpt DEN bilen jeg ville ha =) Det er et godt prinsipp å være litt tålmodig og spare opp til den bilen som har det du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Er enig i alt du skriver. vil gjerne nevne at jeg mener det at det er lettere å få solgt en med mye ustyr samtidig så får man endel igjen for det, men man får sikkert ikke i nærheten av hva man betalte for det nei mye er overpriset ja! Når jeg tenker på den store navien til bmw så er det skjermen som er det viktige for min del. Der kan man sjekke status på bilen, navigere med kart, koble opp telefonen med bluetooth og streame musikk og mye annet, som ser bra ut og fungerer kan selvfølgelig gjøre mye av det uten skjermen, men skjermen gjør det så bra, samtidig gir det meg selv et veldig pent interiør i mine øyne. Er helt enig at man skal velge ekstrautstyr i forhold til hva man liker selv og ikke tenke på hva andre potensielle kjøpere av bilen senere liker og ikke liker. Jeg har det sånn at jeg elsker gadgets og comfort og gjerne luksus, og ikke bare for å ha det men å bruke det også. Så for min del så blir det masse huking hvis det blir nykjøp på meg en dag Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå