escrimadoren Skrevet Juli 2, 2015 Skrevet Juli 2, 2015 Min 2000modell e39 525d fortsetter å lage el problemer for meg. Skulle skifte sikring på sigarettenner slik at jeg fikk ladet telefonen da jeg kjørte hjem i dag. Etter at jeg hadde skiftet sikring fikk jeg følgende problemer: 1. Får ikke låst eller låst opp bilen med fjernkontrollen på nøkkelen. Sentrallåsen fungerer når jeg låser med nøkkelen i døra. 2. Den trekker igjen bakluka på korrekt måte, men når jeg prøver å åpne den igjen er det kun rotoren (den som trekker igjen luka) som går, slik at jeg må løsne bolten med nødåpneren. 3. Glassluka vil heller ikke åpne seg. Jeg har byttet ut alle ledningene som går over hengslene på luka, så det er ikke brudd der. Jeg har også testet motorene som skal slippe boltene på hovedluka og glassluka, og det er ikke noe feil med disse. Alle sikringer er også sjekket. noen som hjelpe meg med dette??
Otis Skrevet Juli 2, 2015 Skrevet Juli 2, 2015 Kan være grunnmodulen. Den ligger bak hanskerommet. Sjekk ellers sikringer.
escrimadoren Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Skrevet Juli 2, 2015 Takk for svar. Sikringer er sjekket. Er det noe rele(er) jeg kan sjekke?? -står noen releer over batteriet, men er usikker på hvilke som er til bakluke og glassluke.
Otis Skrevet Juli 3, 2015 Skrevet Juli 3, 2015 Ganske sikker på at alt dette styres av grunnmodulen. Men du kan sjekke selv i BMW wds.
escrimadoren Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Skrevet Juli 3, 2015 Ok. Nå.i dag fant jeg ut at vinduspusser bak heller ikke virker lengre. Går dette også på samme modulen?
Otis Skrevet Juli 3, 2015 Skrevet Juli 3, 2015 Mener det ja. Den styrer en hel del. Men du er helt sikker på at du ikke har ledningsbrudd?
escrimadoren Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Skrevet Juli 3, 2015 Byttet ut alle ledningene i vinter. Trakk nye fra under høyttalerne bak og ut.
Otis Skrevet Juli 3, 2015 Skrevet Juli 3, 2015 Da mener jeg at grunnmodulen er defekt. Mulig en diagnose vil vise dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå