pedro Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Ingen som er interessert i ett rullende karosseri? Disse cabene kommer vel til å bli dyrere da mye av det som ruller nå er rustvrak Dette blir det greit bil av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Har sendt deg forespørsel på interiøret, men du svarer jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Hei Aleksander Finner ikke noe her i tråden om det, men jeg har holdt av interiøret til en bil jeg trodde jeg skulle kjøpe, men den var rusten under og da orket jeg ikke begynne med mer rust Har ikke bud på nok deler til å hugge bilen enda Ikke solgt stort faktisk til tross for mange PMer på senk, bakluke osv Skal dra opp flere bilder av bilen i morgen Endret August 10, 2015 av pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Masse nye bilder i tråden Det kommer også mye mer infor om hva som er gjort med bilen Dette er ett helt greit objekt for vinteren med lite sveising framme ved innfestningen til forskjermene Kanaler og jekkfester er hele og greie Ikke noe som ikke kan gjøres ferdig på to tre uker med hellakk Skal ikke ha all verden for dette Mye nye deler og masse som er gjort mhp å sette inn sekser Ta kontakt 91848260 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå