Gå til innhold

Opplæring i bedrift.


bmwgrace
 Share

Anbefalte innlegg

Har heller tenkt mer på Hovedsikkerhetsvakt, men gikk ikke bygg/elektro på videregående så har ikke kompetansen til å ta kurset :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vet at Baneservice har ansatt ei jente nå, som sommervikar i første omgang. Lurer på om planen var at hu skulle bli hovedsikkerhetsvakt etter hvert. Du får ta kontakt og høre om det er muligheter for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har heller tenkt mer på Hovedsikkerhetsvakt, men gikk ikke bygg/elektro på videregående så har ikke kompetansen til å ta kurset :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

De har skjerpet kravene betydelig til hovedsikkerhetsvakt nå grunnet _mange_ useriøse og dermed farlige aktører ute i bransjen. F.eks er det nå¨ingen flere kurs i 2015 og krav til bygg/anlegg/elektro/sikkerhets-kompetanse og relevant praksis som du sier.

 

Lokfører har vel også samme krav om jeg ikke tar helt feil. Men der er generell studiekompetanse også en mulighet for å komme inn hvis du har det. Skal du inn i jernbanebransjen nå så er lokfører greia. Alt annet er nesten bare å glemme.

 

Evt kan du bli signalassistent hos meg :P Evt 316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har skjerpet kravene betydelig til hovedsikkerhetsvakt nå grunnet _mange_ useriøse og dermed farlige aktører ute i bransjen. F.eks er det nå¨ingen flere kurs i 2015 og krav til bygg/anlegg/elektro/sikkerhets-kompetanse og relevant praksis som du sier.

Lokfører har vel også samme krav om jeg ikke tar helt feil. Men der er generell studiekompetanse også en mulighet for å komme inn hvis du har det. Skal du inn i jernbanebransjen nå så er lokfører greia. Alt annet er nesten bare å glemme.

Evt kan du bli signalassistent hos meg :P Evt 316

Hvor jobber du?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...