rimol1993 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en dice mediabridge til min e38, siden cd skifteren ikke virker. Problemet er at det bare finnes en 3-pin connector påkoblet på skifteren, ikke den 6-pin connectoren som kreves for å få dice i bilen... Noen som har vært borti dette før? Ser ut som cd skifteren også skal ha den 6pins kabelen i seg, så det er kanskje derfor den ikke virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Mener at 6 pin er lyd, og 3 pin er bus. Om du mangler 6 pin kabel så kan den enkelt settes på radio modulen. Dette kan du se på delekatalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Fant ut at biler produsert etter 01/09-1999 ikke har 6-pin connector men coax kabel istedet på grunn av DSP (digital sound processing). Og den har jeg funnet Det betyr at man trenger en DSP-adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Åja, du har dsp ja. Ja, da er det annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå