Eystein Ose Skrevet Juli 6, 2015 Skrevet Juli 6, 2015 Hei! Har en e39 facelift med stor kjørecomputer. Men slik som mange andre, er ikke noe på kjørecomputeren eller kmstanden leseling pga pixelfeil. Har kjøpt slik silver ribbon cable fra pixelfix.net. Men har ikke tørt og begi meg ut på oppgaven enda. Får jeg driter meg ut og borrer hull i speedometeret, Er det noen her i Norge som tar på seg og fikse slik? Mvh. Eystein
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 6, 2015 Skrevet Juli 6, 2015 Har forstått det sann du må bytte heile LCDen bak? mange 90 tallsbiler som sliter med dette, og du må åpne dashen, ta ut hovedkortet, ta av alle loddingane til kortet få av skjermen og sette på ny og lodde på riktig plass igjen. en jobb for en spesialist vill eg sei. for du må har baller av stål og et fint lodde apparat
Forbiss Skrevet Juli 6, 2015 Skrevet Juli 6, 2015 Er ikkje lodding på dette nei. Har kjøpt samme kabelen sjøl men har ikkje prøva å bytta den enda.
Eystein Ose Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Skrevet Juli 7, 2015 Som nevnt over her, er det ikke noe lodding nei..
Otis Skrevet Juli 7, 2015 Skrevet Juli 7, 2015 https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFSVhuTzVST0Z6dDA/edit?usp=docslist_api
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå