Clevion Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Dette er via Grandhal bil, de bruker vel brennes auto i sarpsborg og stamsaas. (selvom sistnevnte ikke er noe og rope hurra over) Kommer nok an på kontakter osv. Dersom forhandler din synes det er helt ok at biler til over halv mill knaker mer en min samboers gamle honda fra 2004 (som hadde rullet 200 000 km +), hadde jeg vurdert tlf til BMW norge. Bilen skal jo være et par hakk mer luksuriøs, komfor skal være god, og da kan det ikke høres ut som noe detter fra hverandre når du svinger i normal hastighet... Damens E90 fra 2011 er 110% tyst og det er også en M-sport varriant med 35 dekk 18" felger. Hører ikke knaking der når du svinger/bremser. Selv ikke når bilen presses litt på veien Min E91 var 90% lik, men skramlet/knaket svakt fra hardplast bak mot bagasjerommet under sommer tiden. Dette fikk jeg fikkset selv med litt felt-tape Har du noe negativt om Stamsaas Sarpsborg? Har en sak gående der angående en lakkert dør der lakken har forsvinni (blødd igjennom), venter fortsatt på klarsignal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Har du noe negativt om Stamsaas Sarpsborg? Har en sak gående der angående en lakkert dør der lakken har forsvinni (blødd igjennom), venter fortsatt på klarsignal kort og godt: ikke veldig flinke til å følge opp avtaler eller serviceinnstilt etter at bilen først er kjøpt. Kommer nok ikke til å kjøpe bil der igjen. Nuvel, andre kan ha positiv erfaringer da. Stamsaas fredrikstad derimot, virker veldig alright Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Har litt samme erfaring med Stamsaas Moss. Ikke så veldig viktig etter at avtalen er i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Har litt samme erfaring med Stamsaas Moss. Ikke så veldig viktig etter at avtalen er i boks. Var og så på en bil oss de også FØR jeg landet på nåværende 520D.. Har ikke noe bra å si om de heller. Selger rotet rundt, var ikke til stede, ble mengder med venting . (her viste selger at jeg kom, vi hadde en avtale og jeg kunne ikke se at vedkommende var opptatt med en annen kunde heller) En beklagelse eller noen form for kommunikasjon kunne ha reddet mye i den situasjon og mest antagelig landet et salg, men nei.. Fikk ikke noe god magefølese der i det hele tatt. Vist det er slik det er FØR salg så ja... Endret Juli 16, 2015 av Torkild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå