Karlstrøm Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Hei! Har nykking/rykking under akselerasjon i de lave girene. Noen som har vært borti det samme problemet? Er snakk om en 320xdt 2009 177hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Byttet dekk nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 (endret) Nei, dekkene ble kjøpt nye ifjor. Så de er like gamle. Samme dimensjoner framme og bak på dekk/felg. Endret Juli 11, 2015 av Karlstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Har samme problem med min 2014 x5. Finner ingenting på diagnose... Jeg mistenker fordelingskassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Sjekk innsuget, luftspjeldet og luftfilter før du begynner på de store tingene. HAr du noen feilmelding på motor? Du bør ta en diagnose og sjekke aktuator for swirl flaps aktuator. Så ville jeg mistenkt fordelingskasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 Luftfilter har jeg skiftet for ikke mange kilometerne siden. Men skal sjekke innsug og luftspjeld. Har ingen feilkoder som kommer opp inni bilen hvertfall. Hva er swirl flaps aktuator for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=bmw+swirl+flaps+actuator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå