Gå til innhold

Campingvogn Mustang 470 selges billig, SOLGT


stig.
 Share

Anbefalte innlegg

83 mod mustang campingvogn selges, lys å bremser fungerer , begge dekka er nye. er skilter osv på den, egenvekt på 900, å har lov til og veie 1120, dvs at omtrent alle med bil større en nissan micra har lov til å dra den, uanvhengi om man har BE førerkort eller ikke (for de som kjenner til campingvogn regelen så er man ikke avhengi av BE førerkort for og dra tyngere en 750kg)

 

 

selges som fest/fiske/jakt/arbeids vogn, noe fukt er det, men det er ikke så ille synes jeg,jeg har da valsa inni vogna møkk dritings å dansa polka mens jeg har famla etter en ny øl i skapet, å jeg bruker større t-skjorte en "medium" for å si det sånn.

 

bulk i taket, ikke krise, kansje ikke så lett å se på bilde :-P

 

interiør er i ok stand, ikke rasert, mangler vel puter tror jeg (om jeg ikke har lagt de et lurt sted da)

 

å ikke minst det som er kult med denne, den gir en HELT NY MENING TIL FRASEN "skal ut å lufte Mustang`n en tur"   :-P )

 

 

post-70576-0-65417800-1436340568_thumb.j

 

 

befinner seg i jessheim/Gardemoen området, setter pris til 7000 evnt et fornuftig bud :smile:

 

blir nok tatt flere bilder av den både utvendig on innvendig, men var kun dette jeg hadde på telefonen

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campingvogn-regelen for klasse B

Med klasse B kan man trekke en tilhenger med tillatt totalvekt over 750 kg hvis summen av tilhengerens tillatte totalvekt + bilens tillatte totalvekt er høyst 3500 kg. Trekker man bilens tillatte totalvekt ifra 3500 kg, finner man tilhengerens maksimum tillatte totalvekt.  Tillatte totalvekter finner du i vognkortene til bilen og tilhengeren

 

 

http://www.vegvesen.no/Forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Trekking+av+mindre+henger

 

 

 

 

for de som lurte bare :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...