BimmerFan! Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Var i tyskland for 2 uker siden med min BMW F10. Valgte da å montere solfilm der, da jeg fikk et godt tilbud. På vei hjem fra tyskland oppdaget jeg mange riper på begge bakrutene. Hvorfor / hvordan har det skjedd? Kan man gjøre noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Riper i glass får du ikke bort. Så enkelt er det. De har vel brukt rustfritt stål knivblad, da de riper glass ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Tror nok ikke at selve glasset er ripete, men heller at de har klart å ripe solfilmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Riper i solfilm går heller ikke bort. Men du kan forsøke å vaske med en mikrofiber klut for å verifisere at det ikke et skitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Du må lage en tråd på bilen din, bimmerfan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 (endret) Fahad: Hei! Takk skal nok prøve å få gjort det, om ikke så veldig lenge Hvor mye koster det å bytte solfilm på de to siderutene bak? Skal prøve å vaske de siderutene bak for å sjekke om det bedrer seg Endret Juli 9, 2015 av BimmerFan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Fahad: Hei! Takk skal nok prøve å få gjort det, om ikke så veldig lenge Hvor mye koster det å bytte solfilm på de to siderutene bak? Skal prøve å vaske de siderutene bak for å sjekke om det bedrer seg Kontakt scandinano, de er utrolig dyktige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå