Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som vet/så om gamle bilen min var der? :smile:

2x2 eksos bak også

Så slik ut i mitt eie hvertfall: 

Den var der ja :) var ikke på utstilling men sto oppi en garasje i pitområdet :) 

Skrevet

Bladde igjennom utstillingsbildene. Så rimelig bra ut :) Bra bilder og flotte biler :)

Takktakk! :)

Skrevet

Canon EOS 550D

Sigma 10-20mm 1:4-5.6

Sigma 18-200mm 3.5-6.3 (har også makro/vidvinkel-påbygg til denne)

Canon 50mm 1.8 II

Brukte hovedsakelig 18-200 på treffet :) Ikke akkurat verdens beste objektiver, håper på å oppgradere etterhvert!

Skrevet

Ok. Selv har jeg Canon EOS 1100D og bruker mest Sigma DG 70-300 med Macro funksjon.

Men sliter litt med actionbilder. Vanskelig og finne rett lukkertid i tv funksjon når man "skyter" bil i fart.

1/60 til 1/200 sek. når man bruker stativ, men 80 til 90% av bildene blir uskarpe og fartsfølelsen uteblir.

Har du funnet "oppskriften"?

Skrevet (endret)

Må ha mer enn det hvertfall. Jeg brukte stort sett 1/500 eller 1/600 men stilte både lukkertid, blender og ISO etter lyset. Dette var da håndholdt. Men skulle gjerne hatt 300mm fra tribunen der. Merk også at jeg alltid bruker full-manuell modus når jeg tar bilder.

Endret av Gabz
Skrevet

Må ha mer enn det hvertfall. Jeg brukte stort sett 1/500 eller 1/600 men stilte både lukkertid, blender og ISO etter lyset. Dette var da håndholdt. Men skulle gjerne hatt 300mm fra tribunen der. Merk også at jeg alltid bruker full-manuell modus når jeg tar bilder.

Er amatør jeg, så kjører trygt med tv funksjon. ;-)

Hatt et fotokurs, med det var kun om stille objekter.

Men får prøve litt manuell ettervært.

Takk for svar, og beklager off topic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...