e46Love Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Hei Har hatt litt problemer med turtallet på e46n' i det siste. Når jeg kjører jevnt (gjerne på lange strekninger), på ca. 2k rpm, detter den plutselig ned på 1,5-1,4 sånn helt uten videre, før den plutselig spretter opp igjen på 2k igjen etter noen sekunder. Har i tillegg lagt merke til at av og til når jeg starter bilen, så går den ikke lengre enn til 800-900 rpm E46 325ci 01 mod. gått 172xxx km Noen som vet hva som kan være feil? Setter pris på alle tips mvh Karl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Er det automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46Love Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Ville først prøvd med diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Såklart, diagnose kan absolutt hjelpe på å forstå feilen. Mener at jeg har lest at det er converter feil når turtall gjør slik du beskriver. Mister du fart eller lun turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46Love Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Mister ikke fart, kun turtall. Skjer forresten kun når den står i drive. Når eg flytter den over i manuell går den som normalt. Tenkte å få tatt diagnose imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Da er det nok converteren din som er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå