vegard89 Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Hei. Har bestilt ny cd spiller med dab radio Men utifra det jeg har sett så skal denne antennen monteres i frontrute ved passasjerside. Men da må jeg vel av med a-søyla som dem kaller det. Men der sitter det jo airbag? Er egentlig ikke noe jeg vil fikle med. Så jeg lurer på er det noen som har noe tips, eller om det er noen her inne som har gjort dette på e46 før? Alle tips mottas Mvh. Vegard Endret Juli 15, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Enkelt, bare å fjerne dekslet på A stolpen og legge ledningen BAK airbagen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Takk for svar Kruste Men den dab antenna må vel jordes et sted på a stolpen. Er det bare å feste jordinga et sted bak airbagen? Endret Juli 15, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Det pleier bare å være en påklistret jording. Bare plasser den nærme nok A-stolpen, slik at jordingen rekker bort til metallet. Trenger ikke fjerne lakk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Takk for kjapt svar Trodde det kanskje var lurt å pusse det ned jeg så den fikk god nok jord. Men om ikke det trengs så er jo det veldig fint Har ikke så god peiling på di dab antenne jeg, men om det ikke er sånn påklistret greie så må jeg kanskje pusse ned? Prøver bare å forhøre meg før jeg får cd spilleren. Aldri montert sånn dab før Endret Juli 15, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Bare hyggelig Bare å klistre på og ta på igjen dekselet. Tut og kjør. Gjorde det sist i går, faktisk. Endret Juli 15, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Okei Da vet jeg litt mer. Takk igjen Thundercoil Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 (endret) Men en ting til Monterte du i e46? Vet du hvor letteste vei er å gå for og få kabelen fram til spilleren ifra dab antenna? Endret Juli 15, 2015 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Skru ut hanskerom (6 skruer?) Da finner du en åpning til inn bak spiller. Strekk den ut der og "over" eller bak hanskerom, så mater du den inn i list/pakning mellom dash og dør, så napper du av dekselet på A-stolpen og fortsetter der. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Høres bra ut! Da skal jeg prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå