Mjukas Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Jeg har en 2008 318d som det må byttes motorstyreenhet på etter en vannlekkasje. Bilen er tyskimportert og har 143hk i motsetning til den "norske" med 136hk. Risikerer jeg at de setter inn en norsk motorstyreenhet og at jeg mister mine 7 bonushester? Eller ligger effektbegrensningen på de norske bilene programmert et annet sted? Skaden dekkes av motorskadeforsikring og gjøres på Bavaria Oslo. De fikk opp feilmelding på veivakselsensor som de mener er følgefeil pga skadet motorstyreenhet. De bytter først bare den og ikke veivsensoren. Bør jeg be de bytte veivsensor også når de først holder på eller er det en del jeg kan regne med at fortsatt holder lenge? Noe anner som er lurt å bytte i samme slengen? Bilen har gått 138 000 nå. På forhånd takk for alle svar!
Otis Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Om de bruker samme delenummer og samme programmering så blir det akkurat likedan.
bmwmann24 Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Veivsensor bytter du jo bare om den er ødelagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå