Sammyen Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Er sikkert normalt med kald motor, men dobbeltsjekker då eg ikkje har lagt merke til det før.Kjører for øyeblikket uten DISA valve/virvelspjeldFørste gang eg laster opp video med tapatalk:https://vimeo.com/133896751 Endret Juli 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 20, 2015 Share Skrevet Juli 20, 2015 Er kanskje ikke noe rart hvis du har koblet av disa valve ? Hvorfor har du koblet den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Kjørt ein stund uten virvelspjeldet, har kun nappet ut innmaten pga defekt del, men aldri merket variering på turtall. "Fjøringen" var ødelagt på platen så den var låst åpen alikavel. Andre gangen på rad delen har forsvunnet i posten så venter i spenning..Lest meg opp på det og skulle ikkje vere eit problem å kjøre rundt med åpen Endret Juli 21, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå