killarinc Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Har gjort oppdatering til nyeste versjon med ///M logo osv. Dette har funger fint i noen dager men i dag merket jeg noe merklig. Kjørte inn i gårdsplassen og skrudde av tenningen for og finne veien til sofaen, men nei da. Musikken spiller videre. Drar t.o.m ut nøkkel og låste bilen. Har 16x9 skjerm og denne er slukket og alt avslått. Har pøvd og vri på volum osv men dette er som sagt døtt. Radio modul som ikke slår seg av? Slitsomt og måtte skru av alt manuelt for hver gang jeg skal stoppe bilen. Noen som har vært borti dette eller kan noen andre komme med en mulig forklaring? Har bestilt avin2 spiller istedet uanett, men jeg vil veldig gjerne ha den orginale i 100% stand i tilfelle jeg skal selge det eller sette det inn igjen den dagen jeg evt. skal selge. Blir veldig glad for tilbakemelding Vis noen vil kjøpe et mk3 komplett navi system med 16x9 skjerm med alt tilbehør så send en pm. Kan egentlig trenge litt penger tilbake da xavin spiller kom på nesten 1000$ Setter veldig pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Høres jo ut som radiomodul ja. Var det radio du hørte på også? Jeg hadde dette problemet på min forrige e39, to ganger på syv år. Jeg gjorde aldri noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Dette var software problem og la inn riktig type og da forsvant problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Ka sw brukte du?? Sliter skjøl her:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå