Hallvard525 Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Hei. Jeg er ganske fersk eier av BMW og har ikke fryktelig god peiling. Nå har det ene "kjørelyset" sluttet å virke. Spørsmålet mitt er om noen kan hjelpe meg å finne en ny pære og evt. hjelpe meg å skifte denne. Jeg har leitet litt rundt i forumet, men jeg vet faktisk ikke om jeg har xenon eller halogen osv. Håper noen med litt peiling kan forbarme seg over meg. Angeleyes fungerer med parklys, men ikke når jeg setter på kjørelysene. Jeg har en 2004 525 i bensin 192HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvard525 Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Kan legge til at jeg gjerne ønsker å vite om det er enkelt å bytte angel-eyes pærene også for å få et skarpere og hvitere lys. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Har en 525d av samme type bil. På min er det xenon. Ang angeleyes pærene er dette en enkel jobb. Må ut med lykta, men er fort gjort. Bestilte mine her å er veldig fornøyd http://www.ekstralys.no/categories/led Annet tips, bytt ut skiltlysa til led, gir en mye finere "stuss" på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvard525 Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Hei og takk for svar. Vet du hvordan jeg finner ut om jeg har xenon eller "vanlige"? Jeg har tenkt å bestille pærer fra enten ekstralys eller GSbildeler, men jeg er ikke sikker på hvilke pærer jeg trenger. Jeg tenkte faktisk bytte ut bak også ja. Har du noen (eller noen andre) noen tips hvor jeg kan finne billige led skiltlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Vi har samme bil, utenom at jeg har 525 diesel, så regner med du også har xenon. Bare ta ut pæra så ser du jeg bestilte fra ekstralys, å mine skiltlys lyser veldig godt bedre og betale litt mer, så får du kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvard525 Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Er din 2004 også eller? Ja, bare kjedelig å skru ut lyset for å så finne ut at jeg ikke har riktig pære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Jupp, sen 2004. Min er det xenon på.. See den "/ ring bmw bare og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Det er ikke verre enn å legge ut bilde av lykten din her, så får du fort svaret. BabyBimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cle Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hei Bruk regnr på kjøretøyopplysninger på vegvesen.no - http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger Ta ut 7 siste tegn av understellnummer Gå hit - http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html Legg inn de 7 tegnene inn i Vihicle Identification Numer feltet, knakk inn kontrolltellene Resultet er når, hvor og med hvilke opsjoner din bil er produsert med alle kodene. Kode 522 er Xenon lys. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå