Kruste Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Har så vidt begynt å prøve meg på NCS Expert men får opp følgende feilmelding "NCS expert chassis is faulty No CoAPI errortext available" Noen som har peiling på hva som er feil ? Er helt ny på dette med koding osv. ser ut som INPA funker ok da jeg har kontakt mellom bil og PC Kjøpte denne pakka her på Ebay http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-K-Dcan-Diagnostic-Cable-Switched-UK-INPA-DIS-SSS-NCS-Coding-/271796230565?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f485159a5 Endret Juli 21, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Du må legge inn rette daten filer på rett plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Okei, hvor finner jeg filene og hvor skal disse ligge ?? Er som sagt rimelig blank på dette Otis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 http://codinge90.com/wp-content/uploads/2014/05/If-you-need-to-update-NCSExpert.pdf Denne filen forteller en god del om hvordan dette foregår. Daten er filer er instruksjoner som INPA og NCS benytter seg av for å kunne snakke med alle modulene i en bil. Daten filene er sortert etter chassis, som feks E89, E60 og E39 osv osv. Daten filene må legges inn på rett plass i mappen til INPA og NCS for at de programmene skal kunne finne de. Akkurat i ditt tilfelle er det nok manglende filer i SGDAT mappen under NCS. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 OK takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå