Gå til innhold

Taktrekk 735ila e32

Bmw735ilae32driver
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ikkje ut som det er så mangen som har taktrekk til E32 Lang versjon. :)

Du kan høre med skraphandlerer. Eller kanskje kjøpe deg ein delebil.

Kanskje du kan ringe til Koed, GS bildeler, osv, dei har sikkert delebiler, som dei selger deler av. Koed har iallefall noke sånt.

Taktrekket er jo ganske skrøpelig, og tåler veldig lite. Så å få det sendt fra utlandet er kanskje ein liten risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlig ut ja..

har prøvd å ringe koed, alt av skraphandlere++++ så må nok starte å se etter en delebil.

Hei.

Jeg gjorde et søk på eBay i Tyskland, og ingen E32 taktrekk til salgs. Langversjon er i tillegg mye vanskeligere.

Det er jo mange som har importert E32 750iL som delebiler, men de blir jo vraket etterpå. Og taktrekket er noe som sjelden er etterspurt.

Jeg hadde kontakt før med en kar som har hugget mange E32, men får ikke tak i han lenger. Du må nok ta og planlegge en biltur til Tyskland. Der er stedet med flest E32 iL, men mange er blitt vraket de senere årene. Det koster mer penger der nede å holde en gammel bil med stor motor registrert enn her hjemme og derfor selges disse bilene billig. Det er likevel dårlig med engelkkunnskaper blant folk i den bransjen. Prøv å sjekk opphoggere i Sverige og.

Omtrent ingen vil sende taktrekk og det er veldig dyrt pga størrelsen. Du må ha enda mer tålmodighet og vente til rett bil dukker opp. Jeg skal tips deg hvis jeg kommer over noe.

Hvis du har en bil med litt rust på dører m.m kan et tips være å se etter bil i samme fargen, så har du mulighet å bytte ut dårlige deler.

E32 kommer snart til å bli en sjelden bil og da stiger nok prisene på dem. Så pass godt på bilen din.

Hilsen Eirik.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...