Gå til innhold

2011 mod X3 - problemer med elektrisk bakluke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en X3 med elektrisk bakluke. Denne har i det siste vært noe ustabil, stopper halvveis opp/ned, og noen ikke helt gunstige lyder fra hev/senk mekanismen på høyre side.

Jeg antar det er selve "gassdemperen" som er defekt. antar denne ikke lar seg reparere, og lurer på om noen vet hvor det lønner seg å handle dette, Sjekker ebay uten hell

• 3 months later...
Skrevet

Hei. Jeg hadde akkurat samme problem med min bil ifjor. Problemet ligger i selve brytern på bagasjelokket. Det trykkpunktet når man skal åpne manuelt. Det har blitt slitt hvis man trykker for hardt eller har trykket samtidig som man drar lokket mot seg. Skal jo bare touche bryteren lett så åpner det seg. Håper det hjalp med svaret her.

• 8 months later...
Skrevet
On 22.7.2015 at 18.07, KjetilX3 skrev:

Har en X3 med elektrisk bakluke. Denne har i det siste vært noe ustabil, stopper halvveis opp/ned, og noen ikke helt gunstige lyder fra hev/senk mekanismen på høyre side.

Jeg antar det er selve "gassdemperen" som er defekt. antar denne ikke lar seg reparere, og lurer på om noen vet hvor det lønner seg å handle dette, Sjekker ebay uten hell

Hei!

Har eksakt samme problem på min bil...på høyre side. Endte du opp med å bytte hele motoren, eller lot den seg reparere?

MVH Tommy

Skrevet

Hei

Endte med å bytte på begge sider da det var ulyder i begge. Kom på ca 10 000 hos Bilia Tønsberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...