blckwtr Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hei, jeg skiftet nettopp bremseskiver foran da det oppstod vibrasjoner ved bremsing. Etter knapt en måned startet vibrasjonene igjen, og nå er det like ille som før om ikke verre... Da mistenker jeg at det ikke er bremseskivene som er direkte årsak til dette. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Bruks søkefeltet -> Ligger tusenvis av slike tråder/innlegg. Controll armene dine er sikkert klar for utskiftning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlstrøm Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Er vell casterstagsforingene som er dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Er vell casterstagsforingene som er dårlige. Som jeg nevnte over. Karlstrøm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blckwtr Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 OK, da har jeg bestilt casterstag, skiver og hjullager. Så ser jeg hva som trengs å skiftes... Problemet er at det er ferietid og jeg trenger en i Mo i Rana som kan skifte dette i neste uke før jeg drar på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå