Sortland Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Kjøpte en brukt automatkasse til min 523 ia 1997. Da jeg skulle bytte denne, var desverre ikke converteren satt helt inn i girkassen, og da jeg prøvde å skru kassen sammen med motoren, begynte plutselig olje fra kassen å renne ut. Noen som vet hva som er ødelagt da? Kassen fungerer fint, men kan ikke bruke den, siden olja lekker ut i skjøt mellom girkasse og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 På de automatkassene jeg har vært borti sitter det ein simmerring innenfor converteren. Det er nok den som er skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Du har ikke tilfeldigvis kjørt en tur med det og grisa rundt med olje? For idag kom det et 50-100m langt oljespor i nabolaget fra en e39 som nå står på bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå