Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) SE SIDE 2 FOR BILDER AV SKAVANKER Lurer på å selge mine Varrstöen ES6. Hadde tenkt å slipe og polere kantene litt og bruke til utstillinger, men liker veldig godt de nye felgene og tviler på jeg gidder å bytte mellom settene. Som tittel sier, er det 4 felger med lik dimensjon (og dekkbredde) 19" høyde, 9,5" bredde og i ET20. Dekkene er av merket Toyo Proxxes T1-Sport. Gode dekk som gjør det bra på våt vei. Alle fire er 225/35-19. Både dekk og felger ble kjøpt nye, sommeren 2014 og kjørte på dem i 2 måneder, før vinterlagring, og 1 måned i vår. Dekksidene bak har litt blåskjær på skriften, på dekket. Subbet litt når jeg gikk fra coilovers til mykere m-sport understell. Ellers er selve mønsteret som nytt, da jeg såvidt har innkjørt dem. Dessverre tålte ikke klarlakken på kantene vinterkulden, så de flasset en del. Her ville jeg slipt bort all klarlakken og polert kantene opp. Det blir like glansfullt, er billigere enn å få de lakkert på nytt og det begynner ikke å flasse igjen. De har litt merker ytterst på kantene, men ikke noe som er for dypt til å kunne slipes ned. Ene felgen har også en skrape på kanten, på baksiden av felg, men der er det ingen som ser. Felger og dekk kostet meg litt over 21K, med kompispris på omlegging og avbalansering og jeg tenker å selge dem for rundt 8K. Må hentes i Bergen vest, like ved Haakonsvern marinebase. Send PM eller skriv her, ved interesse Noen bilder fra glansdagene: Nyeste bildet (m-sport høyde:) Eldre bilder (coilovers:) Skal få tatt noen bilder av skavankene senere. Endret Juli 28, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Ville det bli helt feil på en original m-sport e60? med andre dekk selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Neida. Kjør på med 245 foran og 265-275 bak. Men 11" hadde sikkert vært kjekkere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) . Endret Juli 25, 2015 av Bmwe61lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 9.5x19 subba i dempern på en e60 vi testa med på jobben. Var et20 eller et25, så mulig det ikke går på e60? Snakker om foran nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Var sikkert ET25. ET20 skal ligge rundt 3mm fra original demper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Om du fortsatt har de litt uti midten av august, så kan det vær jeg tar en tur å kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Den er grei. Du er hjertelig velkommen Jeg reiser til USA 20. August, forresten. Du kan få låne dem i et par uker, se om du liker de på bilen, sjekke at de sitter bra og ikke subber i noe, og så kjøpe eller levere tilbake. Men "you break it, you buy it" Endret Juli 25, 2015 av Thundercoil icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 20. ja.. akkurat da jeg skal til Bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Haha. Men da kan du gå til min far og se på dem, f.eks. Skal alltid få til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Har ferie de neste to ukene, så kan muligens ta en tur til Bergen om det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Bare å komme det. Men jeg jobber man-fre og er hjemme ca 16:00 hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Vi får se, legg gjerne ut bilder av skavankene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Hva er nav dim.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Er vel 72,5 eller rundt der. 72,1 kanskje. Den som passer "alle" unntatt E39 Ingen senterringer på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå